luni, 13 decembrie 2010

MINISTERUL CULTURII ŞI CULTELOR - în prezent cultele sunt subsidiare

Teza de dizertaţie - modelul japonez

http://www.mext.go.jp/english/index.htm

MEXT sau Ministerul Culturii în accepţiunea mea conţine:

Arta - exact aşa denumită nefundamentată până acu
Sportul şi Turismul totuna mersul pe munte
Religia şi Educaţia, Turismul este o formă de promovare a culturii româneşti care conţine artele.
Fondul cultural român în afara clădirilor mai conţine operele de artă şi spun din mintea mea acu că nu mai deschid proiectele.
Cercetarea - deja am cercetat eu totul ce ar mai fi decât ei să se apuce de făcut pentru că sunt copii şi studenţi care pot continua pe modele şi secţii munca mea.

Institutii subordonate fostului Minister al culturii si cultelor - sunt așa de multe și toate se hrănesc din bani bugetari, din taxe și impozite și tinerii nu au locuri de muncă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu