luni, 21 noiembrie 2011

The Change Up



http://www.cinemagia.ro/filme/the-change-up-487120/
Referitor la această statuie, din filmul ”Dacă aș fi tu”, mă gândeam eu că ar fi bine să fie așezată pe locul unde au murit tineri la revoluție în fața clădirii MAI de astăzi, în loc de statuia cu nucă sau frunză să fie aceasta. Este și frumoasă, este o statuie cu adevărat și oamenii pot veni la ea să își pună dorințe prin aruncarea unor bănuți. Și una dintre dorințe ar fi ca să existe un guvern mult mai profund ancorat în realitatea de zi cu zi, care să observe faptul că tinerii absolvenți de liceu și persoanele peste 40 de ani nu au locuri de muncă așa cum era înainte de 1989.
Cred că statuia întruchipează o persoană curajoasă gen Arhanghelul Mihail și ar fi potrivită ca aspect și impactul asupra oamenilor ar exista ca fiind real.

Eu, una, nu am stat la Revoluție, dar am fost și am văzut și simțit revoluția. Am plecat deoarece m-am simțit neputincioasă în fața gloanțelor. Eram ca să zic așa ”carne de tun”. Un prieten făcut acolo, din cartierul meu, a rămas și mi-a povestit că a fost îndreptat să intre în clădirea din spate a Senatului, parcă atunci, acum a MAI. Eu, în momentul în care s-a spus să ne așezăm jos că se trage, am plecat totuși speriată că cineva mă va urmări să tragă în mine. Chiar dacă n-i se dădeau arme nu am fi putut să le folosim deoarece cei care trăgeau în mulțime, deci nu îți trebuiau mari cunoștințe în arta trasului cu o armă și a țintitului, stăteau asunși în clădirea Sălii Palatului și militarii care trăgeau nu făceau altceva decât să nimerească în ziduri după cum s-a observat o perioadă de timp până la renovare. Colegul meu nici el nu a aplicat pentru a primi o pensie de revoluționar cu toate că a stat aproape o zi și a cunoscut oameni de elită ca să spun așa și actori. Cu dosarele de revoluționar a fost o mare tevatură și se cunoaște faptul că mulți dintre cei care au primit bani, nu pensie, și și-au construit vile, nu au fost la revoluție. Unul dintre criterii era ca să ai cel puțin 5 martori, dar pe net la condiții nu am găsit așa ceva. 
Si mai jos este ce am scris eu la mare la Neptun anul acesta:MINISTERUL SUPREM = PARLAMENT
MINISTERUL CULTURII= EDUCAȚIE +ARTE+ = RELIGIE + SPORT += TURISM= AGENȚII DIPLOMATICE EXTERNE
MINISTERUL ECONOMIEI JUSTE= BANCA CENTRALĂ+JUSTIȚIA=JUDECĂTORII +TRIBUNALE ECONOMICE
MINISTERUL ADMINISTRĂRII=LOCUINȚE+ DRUMURI+ TRANSPORT+ GRĂDINI=TINERI +GRĂDINI+ SPITALE= FAMILII +ȘCOLI=COPII+ BĂNCI+ INSTITUTE= ASIGURĂRI DE VIAȚĂ
MINISTERUL INDUSTRIILOR= CONSUMATOARE DE 
ENERGIE= MATERIE PRIMĂ PĂMÂNTEASCĂ
MINISTERUL ENERGIEI = PĂMÂNTULUI SAU PRIMUL AR = ENERGIA DE ALIMENTARE (HRANA) + SOLARE+ EOLIENE+ APEI+ FLORILE + FAUNA+ LEMN (FRUMOSUL=ODIHNA)+ METALE= LA MINE 
MONARHUL = MINISTERUL MONETAR = BANII = TIPĂRIREA HÂRTIILOR+HĂRȚILOR+CĂRȚILOR (hărți de orientare în viață= element psihic delimitat de timp ca element constrângător = conservator = economicos, de unde și denumirea de Ban sau Aur care se strânge și nu se consumă căci nu se pierde 
A L T E Ț Ă R I = CONTACTUL CU LUMEA EXTERIOARĂ = RELAȚIILE UMANITARE = ECHILIBRUL SPIRITUAL AL POPORULUI = RELIGIILE ALTOR POPOARE = PARLAMENTUL ALTOR POPOARE = DIVERSITATEA ÎN MIȘCARE 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu