vineri, 12 noiembrie 2010

Eu şi Ikebana (sala Dales şi reşedinţa Ambasadei Japoniei),

Parfume
Love


















Ascuns sau Ocult (aranjament îmbunătăţit
de maiestru, îl privim) -









Ploaie - realizat cu sticle eprubete - L`Croix














Aranjament cu sticlă şi şpan de la Faur când eram inspectoare BCR, degetele mâinii de la spate erau sfredelite








                                                          Geometrie



Soţia Ambasadorului Japoniei la România - 1992


Angela Hondru profesor japoneză lânga soţia ambasadorului























În poze este camera mea din anii 1992-1994 înainte să capete forma japoneză sau chineză cu rogojină din pai de orez alb şi un pat jos. În poză se află Împăratul Japoniei şi Împărăteasa alături fiind o casă model japonez care se oglindeşte în apa limpede dintrun oraş japonez probabil Tokyo. Alături casetele mele cu muzică electronică printre care Vangelis şi jean Michele Jear, o broşură de la şcoala Sogetsu cu semnătura maestrului de ikebana de mai jos. Respect şi iubesc arhitectura japoneză, arhitectura peisagistă a grădinilor şi a parcurilor japoneze. Pe vremea când studiam ikebana am asistat la o lecţie de arhitectură japoneză făcută de d.Simu sau confund numele după numele profesorului de istoria religiilor şi sanskrită? unde am auzit că în Japonia civilizaţia în construcţie există şi un vecin nou nu are dreptul să construiască casa sa sau blocul său dacă fură soarele vecinului.
În România la Snagov sunt case vecine care acoperă soarele şi au ferestrele în părţile opuse ca să nu se vadă.
În anul 1991 înainte să moară tata şi din banii săi de cismărie (aveam şi pensia sa dar eu nu apelam la banii lor şi mâncam numai ce gătea mama şi eram suplă şi cu energie suficientă pentru a învăţa şi a lua zece la proiectul de diplomă) am cumpărat o carte scrisă de Angela Hondru prima carte de învăţare a limbajului primar japonez - hiragana care costa ceva cam 450 lei în decembrie an 1990- martie 1991 eu nu aveam loc de muncă dar tatăl meu avea şi asociaţie familială şi pensie militară şi a fost printre primii care au înfiinţat firme private ca o răzbunare a anilor de stat în puşcărie şi muncit pe gratis. Cert lucru că în 2 săptămâni am învățat hiragana (japoneză).










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu